mandag den 11. juni 2012

UMA.vn og værksteds-drømme

 Her finder du Vietanms svar på IKEA. En vietnamesisk fyr, der har arbejdet i IKEA i Europa har nu åbnet 4 UMA´er i Hanoi og Ho Chi Mihn city... her er adressen på den, vi besøgte for en lille måneds tid siden...
 Jeg kunne ikke stå for disse Vespa-puder.. så nu står de fint hjemme i sofaen..
 De giver mig rigtig mange gode ideér til andre gode motiver til puder... håber jeg får tid til at producere noget i den stil, når jeg har fået flyttet min butik.. jeg har nemlig fået den geniale idé at indrette et dejligt værksted til mig, (og hvem der ellers måtte have lyst til at være med) oppe på loftet.... jeg forestiller mig et dejligt klippebord i god højde, mit stof og andre gode sager... for der bliver jo nok lidt plads i overskud, selv om loftet jo skal fungere som Ønskefrøens lager...
 Åhhh... det kunne være SÅ skønt med et værksted, jeg kunne holde kurser deroppe også! Vil du med på et krea-kursus hos mig??? Måske både kurser for børn og vokne, og hver for sig...
Sådan bliver det nok ikke indrettet, men fint bliiede fra www.uma.vn hvor du kan se mine fine puder i et ikke-så-vietnamesisk-værelse....