fredag den 1. juni 2012

Flyttemeddelse!

Jammen... det er sandt.. Ønskefrøen flytter butik til Bellis´ lokaler på Storgade fra d.1.8. Flyttesalget begynder på onsdag... mere senere... jeg er allerede alt for sen på den til aftensmaden :-)

Så nu har jeg spist, og er faktisk på vej i seng... staig lidt træt pga jetlag, og det med at være tilbage på arbejde.. hus, børn, skole, hund, vasketøj, opvask og kufferter, der stadig ikke har pakket sig selv helt ud af souvenir-bunkerne..

Nå, men jeg kan lige nå at skrive lidt mere her, mens den anden computer tygger sig gennem upload af dag 3 på rejsen...

Ønskefrøen og jeg flytter jo, som fortalt... så bliver det min 3.lokation i Sorø by.. hmm.. mon der egentlig er nogle andre, der har boet så mange forskellige steder i byen??  EN ting er sikkert, jeg GLÆDER mig. Planen er, at der bliver ny opdeling af størrelser. 0-1½år i bageste lokale, 2-7år i forreste lokale ud mod vejen, og god plads til 8-14år i midten, hvor der er prøverum. Det bliver så dejligt med prøverum. Ikke, at det ikke har kunnet lade sig gøre med at prøve tøj i baglokalet, men det bliver nu alligevel mere "rigtigt" med et prøverum. Det er hensigten at få mere tøj ind i str.8-14år. Indtil videre ser mærkerne til de store sådan ud  Hound, by Hound, Next level, customized (basis), koin, girl-power (i stil med queenz), og så er der jo selvfølgelig stadig mulighed for MOLO, Wheat, Hummel og flere andre, der går op til og med str.12år.

Nu skal jeg bare have lagt hovedet i blød mht. indretning. Har du nogle ideér, så sig frem?
Planen er også, at jeg kommer til at holde åbent alle 6 dage i ugen, altså IKKE lukket om mandagen mere. Lad os se, hvordan det spænder af.

Flyttesalget begynder nu på onsdag. Jeg tænker at køre efter princippet, jo mere jeg sælger, jo mindre skal jeg flytte ;-) Så jeg håber, at du vil kigge ind og gøre et godt "flytte-kup".  NU går jeg altså i seng, jeg skal jo være frisk til trailer-salg i morgen. Krydser fingre for godt vejr.. ellers tager jeg kasserne ind i butikken eller sætter dem udenfor under markisen... Go´ nat!!