torsdag den 14. juni 2012

Sætter-kassen

 Hvad gemmer du egentlig i din sætter-kasse? Jeg har en gammel sætter-skuffe, som det jo egentlig er, hængende i spisestuen... der gemmer sig lidt af hvert, som det vel er meningen...
 Der er de 3 mini badeænder, som jeg ikke husker, hvor er købt, men som jeg bare synes er rigtig sjove..
 I et andet rum gemmer der sig en håndmalet mariehøne, som min søn har malet i børnehaveklassen tidligere på året... og min datters lille hjemmegjorte kuvert med en tand.. og en besked til tandfeen om IKKE at tage tanden med sig....
 En af de nyeste ting er disse skønne moustache-plastre, 4 forskellige modeller... den fik jeg af min veninde Mette.............
 Lidt masking tape må der også være plads til i kassen... og et fint hjerte...
Og.. så har der jo sneget sig en hel del forskellige frøer ind... ;-) her en fra Prag.. købt for mange, mange år siden... Her var lidt fra min kasse... ikke malet eller dekoreret eller noget....

 Her et par billeder af min søns sætte-kasse... malet sort om dekoreret med forskelligt papir...

Det giver to meget forskellige udtryk.. men jeg synes, at begge er gode... med eller uden maling og papir....