søndag den 10. juni 2012

Trailer til dig

Se nu her... det hele startede med trailer-salg i Sorø sidste lørdag.... en masse glade kunder kiggede forbi i Vestergade og stod på "hovedet" i Ønskefrøens kasser i traileren... dog måtte vi rykke lidt ind til siden, da de mange løbende mennesker (200 deltog i Polio-løbet,  fik jeg at vide) skulle forbi... de havde desværre ikke alle tid til at stoppe op... men det var jo heller ikke det, der var deres opgave denne dag... de andre gjorde det rigtig godt ved traileren.. og der blev tømt godt ud... men vi er ikke sådan at slå ud, så vi tog kasserne indenfor og fyldte flere gode sager i dem... så de var klar til FLYTTESALGET, der begyndte i onsdags... og fortsætter til de nye lokaler er indtaget.

DET har været nogle helt forrygende dage! Sikke mange mennesker, der har lagt vejen forbi. OG sikke mange dejlige kommentarer og tillykke´r med Ønskefrøens nye lokaler. Hvor er jeg glad for, at der er så mange af jer, der vælger at handle i en fysisk butik, og bakke op om Sorøs handelsliv. Ja.. og bakke op om mig og min butik. Jeg/butikken er her jo ikke, hvis ikke I bruger os. Det betyder meget mere end du måske går og tror. DU har magten med dine indkøb, og det ER kundens handlinger, der bestemmer størstedelen af, hvad der sker i en butik. Hver eneste gang du prioriterer at handle i en bestemt butik, er det med til at gøre en stor forskel. TÆNK over det! Og TAK fordi du handler hos Ønskefrøen.  Ris og ros modtages iøvrigt meget gerne!! (fx på info@onskefroen.dk) Kh Birgitte