tirsdag den 5. juni 2012

FLYTTEsalg begynder

Flyttesalget begynder i morgen onsdag d.6.juni...og ja jeg har virkelig været igang med prismærkerne... jeg har fyldt en stor kurv med ting til KUN 5kr... elefanthuer, badetøj, seler, huer og undertøj, tørklæder og sikkert noget andet, som jeg har glemt igen, fordi jeg har været på arbejde i dag og vendt op og ned på butikken, for at gøre den flyttesalgs-klar... mens du holdt fri... ok, ok jeg ved, hvad du tænker,... jeg har jo lige holdt fri i en hel måned, og du har ret! Og jeg nød faktisk at tulle rundt i den lukkede butik i dag, og gøre klar til at starte flyttesalg i morgen.... der kom kun en enkelt kunde forbi, som måske lige havde glemt, at butikkerne havde lukket i dag... ligesom min nabobutik... de havde også glemt det...  :-)
 Det er både overtøj og bukser, bluser, jeans osv, der er sat ned... jeg synes, at du skulle kigge ind og se.. for der er sikkert også noget for dig...
Denne jakker her er fx nedsat med 70%, det må da siges at være et godt flyttetilbud...