søndag den 1. januar 2012

UDSALG tirsdag kl10

Egentlig ville jeg helst holde fast i gamledages-udsalgs-traditioner... slut januar og august.. jeg selv synes, at det er at tage en vis del på kunderne, at begynde udsalg mellem jul og nytår...men så igen... ja så ved jeg jo også, at I kunder handler dér hvor der er de bedste tilbud... så derfor besluttede jeg at gøre klar til udsalg d.3.januar kl.10.. jeg har nemlig talt status mellem jul og nytår.. og nu jeg alligevel havde fat i alle varerne stykvis.. så tænkte jeg, at der nok alligevel var en del tid sparet ved at prise-ned til udsalg med det samme...alternativt skulle jeg jo bare have fat i alle varer
igen om en uge eller to... SÅ kig ind fra på tirsdag kl.10 og spar mindst 40% på tøj, mellem 25-50% på overtøj, 40-50% på sutsko, sengetøj og andet.. rodekasse med sager til 25kr pr del, 5 for 100kr.. og stativ med 50krs ting..