tirsdag den 24. januar 2012

udpakning igang

Så er jeg igang med at pakke nye basis bodyer ud fra Me too. Det er dem, der lukker et sytkke oppe foran, og dermed er lette at give på.. ekstra smart når barnet står op og skal knappes...



De har også lavet en lavet en nye superlækker model i rib, i dejlige friske farver. ensfarvet eller stribet 59kr stk.

Også i fine farver til pigerne...

De har nåede jeg ikke at pakke ud i dag... men mon ikke jeg når det i morgen?? Der både kort og lang-ærmede... mange farver... der er sikkert flere i de andre papkasser, der står på gulvet i butikken... men jeg har allerede pakket over 250stk ud... individuelt pakket ind, selvfølgelig... men bare rolig, jeg HAR sorteret plastic´en fra, så det kan blive genbrugt..




Nu viser det sig, at der er mindst 1 kasse mere med body´er.... de er fra str.56-98... jeg pakker videre ud .....