onsdag den 27. november 2013

Vi vandt!!! På grund af dig!!!

Det er bare sådan helt fantastisk! ! I går blev jeg ringet op af Gitte fra Molo... hun kunne glædeligt fortælle mig, at Ønskefrøen var blandt vinderne af Molos vindueskonkurrence!!
På en dag hvor jeg var træt og lidt halv svimmel, var det da den bedste nyhed at få. Ved jeres hjælp med "likes" på facebook fik vi vist, at vi små butikker  har mange trofaste og dejlige kunder, der bakker op, om det de kan li..det er det nære og personlige, der betyder noget.. (for for mig at se kunne I jo lige så nemt have stemt på nogle af de store kædebutikker eller netbutikkerne....). det er jo i hvert fald hvad jeg se på det antal likes, vi fik, og alle de dejlige kommentarer I har skrevet både på selve konkurrence-billedet og efterfølgende på Ønskefrøens side i går. Tusinde tusinde tak!  Jeg vil bare sige, at det betyder rigtig meget for os, for mig, at I bakker os op på den måde. Efter snart 8år med butikken er det dejligt at se, at det ikke kun er kunder fra Sorø, der er med på Ønskefrøens "heppekor" men fra store dele af Midtsjælland.... Vi holder selvfølgelig,  hvad vi lovede og trækker lod om 10 stykker molo tøj blandt alle, der stemte på os. Det bliver nok i næste uge, at vi melder ud, hvem der vinder.  Tak! Kh fra eleven og chefen ;-)