torsdag den 21. november 2013

Rudolf på vej



Herhjemme tæller vi ned.. hver dag regnes der på, hvor mange dage, der er tilbage til DECEMBER måned begynder... ungerne elsker julen og hele december måned. Jeg gør også.. men er aldrig på forkant med noget juleri.. jo jeg har da ind imellem fået skrevet julekort i god tid, for så få dage inden jul at opdage, at jeg stadig har dem i tasken, fordi det aldrig lykkedes for mig at komme på posthuset.. jeg kan have slæbt dem med frem og tilbage fra butikken og hjem i flere uger... MEN i år skal det være anderledes! Jeg har allerede pakket en masse små pakker ind til mormor, og et par andre (nissen klarer jo stadig dem til ungerne, så det er heldigvis IKKE mit problem...?!)

Og vi har rent faktisk også været på 1 julemarked allerede, OG bagt julekager.. dem har vi så også snart spist igen.. i weekenden står den på endnu et julemarked (Cafe Ludvig i Sorø), og så skal vi lave juledekorationer..

Wow, det er godt nok langt mere end jeg har været klar med i midten af november nogensinde før... desværre har jeg jo så ikke fået pyntet op i butikken, først fået bestilt legetøj og julegavepapir i går og i dag... men jeg ser frem til, at vi holder lukket de to første søndage i advent.. nu må vi se, hvor mange butikker, der gør.. men jeg gør i hvert fald.. nogle siger, "så kører de bare alle sammen til Slagelse".. men det GØR I jo ikke....for dér sker der heller ikke noget de to søndage... vi vil jo allerhelst være derhjemme og nyde lidt fred, julemarkeder, æbleskiver eller hvad det nu bliver til... Jeg håber, at I vil komme og købe jeres julegaver i Sorø, for vi har rigtig mange fine ting og sager.. OG mange timers åbent (også) i december måned. Vi glæder os til at se jer.

Hilsner fra Birgitte