søndag den 5. maj 2013

typer...



For at lære mere om jer og om os, har vi haft besøg af en coach i butikken efter lukketid. Det var rigtigt spændende. Vi talte om typer opdelt efter hjernen.. 4 lagkagestykker, hvor vi alle indeholder det hele, men i varierende grad... opdelingen foregår efter, hvordan vi vil reagere/agere, når vi tænker "frit", altså hvordan vi tænker og gør NATURLIGT/instinktivt .. og hvordan vi kan lære at agere/reagere/tænke, hvis vi gerne vil lære at bruge de dele vi ikke i forvejen bruger automatisk... uha det har sat mange tanker i gang...

Der var ingen tvivl om, hvilken "model" jeg er... jeg vidste det jo egentlig godt, men det er bare superspændende at få sat nogle ord på....

Mit projekt er så nu at få ryddet op og UD!! Jeg er en samler af format, fordi mit kreative hoved hele tiden ser nye muligheder og får ideer til ALT muligt jeg kan lave ud af alverdens ting.. det er jo både godt og skidt... men jeg øver og øver.. mig i at få SMIDT UD/GIVET VÆK!!... og få  gjort bare nogle af alle mine ideer og tanker til virkelighed OG få gjort dem FÆRDIGE.. fordi inden jeg er færdig med EN ide.. så er der allerede kommet 10 nye...

Har du samme problem? så se om du kan få fat i den nyt nummer af Samvirke. Der er nogle virkelig brugbare artikler om at rydde og UD!! Der er gode fif og tricks til at komme i gang.. sjovt nok rydder de op i et syrum hjemme hos en meget kreativ dame og hendes kreative døtre...

En gang læste jeg på en blog, at en masse kreativ hoveder lovede hinanden, at de IKKE måtte købe/bytte eller anskaffe sig nye materialer i en bestemt periode. (tror det var frem til en bestemt dato) De skulle bruge det de  allerede havde i forvejen i deres sy/hobbyrum.. måske DET er en god idé for os kreative.. man kunne jo lave aftalen med sig selv eller en anden kreativ veninde,..... god fornøjelse...

(fotoet er af det nye Samvirke)