tirsdag den 29. januar 2013

små søde kirsebær

Jeg havde faktisk helt glemt disse søde små kirsebær. Dem fik jeg af "min" søde skrædder Lan i Hanoi. Hun laver de mest fantastiske ting og sager. Hun har så mange små idéer, og sidder der midt i sin lille butik med sin symaskine eller også sidder hun og hendes søstre bare og syr i hånden... de laver det hele selv.. øreringe, halskæder, tasker, knapper, tøj og et hav af andre søde og fine sager... og så er det så anderledes end, hvad der ellers bliver solgt på gaden.. alle de andre har en tendens til at sælge det samme... same same but different, den sætning har du sikkert hørt, hvis du har rejst i Asien... og det er så sandt... så sandt... men hun er altså "different"... jeg vil se, om jeg ikke kan finde lidt billeder fra hendes butik senere...