tirsdag den 1. januar 2013

GODT NYTÅR

Så blev det 2013, og mange store ting og oplevelser venter forude. HUSK, som Dronningen så smukt sagde det.. og var det Sokrates før hende(?) At VI selv skal være en del af den forandring vi ønsker!

Jeg har måske sagt det før.. men juletræstøndingen i Sorø er grunden til, at jeg åbnede Ønskefrøen... jeg tænkte flere år i træk på denne aften (aften ..det var det jo indtil 2012).. at SÅ mange søde børn, SKULLE da have noget fedt tøj på! Og hvor er jeg glad for, at jeg turde springe ud i det.. og her 7 år senere.. var en del af den forandring jeg ønskede... jeg ønskede at sælge fedt tøj, glæde andre ved at have en hyggelig butik med god service, sy og designe tøj og sager til butikken (det kunne jeg nu godt blive bedre til at få gjort).. og mange andre ting og drømme.. Nu er endnu et år gået, og vi står for at skulle tage hul på et nyt! Butikken er flyttet på Hovedgade, jeg har fået en elev, en i jobtræning og en ansat.. jeg forventer, at 2013 bliver endnu et dejligt år. jeg glæder mig til at få ordnet loftet/lageret/køkkenet, som jeg gerne vil have det.. måske bringer 2013 også en netbutik med sig.. og så skal jeg liigge have byttet om på to af afdelingerne i butikken.. (men det kommer du til at høre mere om...) og så skal vi have gang i krea-aftnerne igen.. d.19. kl.19 hver måned... i januar tager vi dog d.16 i stedet.. det er næsten d.19 bare 9tallet på hovedet :-)  Jeg har mange flere planer, men måske er du allerede hold op med at læse dette lange indlæg.. så jeg stopper her..og glæder mig til at tage hul på 2013 i butikken på torsdag.. begynder lige året med en fridag! Tak fordi du handler med Ønskefrøen, læser med her, følger frøen på facebook eller hvordan du får din dosis Frø!
Mvh og godt nytår til dig og dine
Birgitte