søndag den 30. september 2012

Lyserød lørdag....

Lyserød lørdag... det er det på lørdag d.6.okt, og derfor sidder jeg her og søger lidt inspitation på "kræftens bekæmpelse"s hjemmeside.. www.cancer.dk og kom derfra videre til www.stoetbrysterne.dk ...jeg tænker, at stort set alle, der handler i min butik jo faktisk har bryster.. så hvad finder jeg lige på... jeg tror, jeg vil lave et lotteri af en slags.. og pengene skal gå til "mors bryster".. og så må jeg i Flugger og hente lyserød maling i morgen... mon ikke jeg kan finde på noget at male på ruderne... som kunne vække opsigt ?? (tihi-fnis..) Det bliver spændende at se, hvordan lørdagen bliver i Sorø. Jeg er sikker på, at der er nogle rigtig gode påfund rundt omkring i byen til fordel for alle brysterne!

Jeg læste iøvrigt, at til og med udgangen af 2013 kan alle piger, der er født mellem 1985 og 1992 blive GRATIS vaccineret mod livmoderhalskræt HPV. Så skynd jer at sige det videre.. hvis I altså ikke allerede ved det...