søndag den 23. september 2012

Lidt søndagsopsamling..

 Tak for en god Bierfest, dejligt at se så mange mennesker i byen.. trods det lidt kedeligt vejr... Lørdag eftermiddag havde vi hjemme hos os besøg af denne lille lækre brune sag. Koko på 10 uger. Nøøøjjj hvor var hun søøøddd... "Mor jeg ville ønske man kunne få noget medicin, så hunde ikke voksede med bare var så nuttet som hende hele livet".. sagde Mads.
 I morgen står den på Ønskefrø igen... vi har faktisk lige pakket et HAV af badedyr ud.. og også brandbiler, flyvemaskiner, hvaler og pingviner... alle godkendte og uden farlige kemi.. lige til at snuppe med i badet..
 Her ser du "ugens sæt", en kunde satte det sammen for et stykke tid siden, og jeg synes, at det er rigtig fint!Jeg synes også lige, at du skulle se det. Jeg kan rigtig god lide, når kunderne giver mig nye idéer til sammensætning af varerne i butikken. Mormors hjemmestrikkede cardigan og fine posebukser fra Wheat.
HOv ja... måske får du brug for regntøj i ugens løb.. så vil jeg bare lige huske dig på, at der er mange forskellige sæt på bøjlerne i butikken. Mikk-line, Ticket og lidt Hummel...