mandag den 6. august 2012

Frøer, blomster og knas...



Så blev det endelig dagen for reception og åbning af Ønskefrøens nye lokaler i Storgade 27, Sorø. Sikke en hektisk dag i en perlerække af hektiske dage... nu også med kunder... en hektisk men rigtig god dag.. hold op, hvor var I mange, der kiggede forbi... tak til jer alle for jeres søde kommentarer til butikken, jeres lykønskninger for fremtiden og til de fine sager, som I havde med...



Det er jo meningen, at butikken skal have åbent alle hverdage og lørdag nu... men ovenpå en sommer uden ferie, har jeg i dag tilladt mig at holde mandagslukket, da min kære søn blev 7år i dag. Han og søster trængte til en slappe-af-hjemme-dag med mor, og DET trængte moren i den grad også til.. så derfor beklager jeg, vhis du gik til en lukket dør. Jeg er på plettet i morgen kl.10.

 Jeg håber, at du og dine har haft en god sommerferie.. kan se på facebook, at mange så småt er begyndt på hverdagen igen. Min hverdag begynder nok med en masse kasser med nyt tøj, der skal pakkes ud i løbet af i morgen... butikken er på plads i "grove træk", men jeg glæder mig til at lære de nye lokaler rigtigt at kende og til at få nusset lidt om detaljerne og få sat flere hylder og knager op.. og fundet alle småtingene frem.. lur mig om der ikke dukker flere smykker og legetøj op...
Åhh.. ja der var jo en lille dame, der fik lov til at hygge sig lidt med nogle rester fra receptionen... undskyld den ringe billedkvalitet.. med der var vist ingen blitz på....