onsdag den 30. maj 2012

Så er jeg tilbage..

 Hvis du synes, der har været lidt stille på bloggen her og på Ønskefrøens facebook-gruppe den sidste måneds tid, er det, fordi min familie og jeg har været på ferie i Vietnam siden slutningen af april.... vi kom hjem til Danmark i går formiddags, og fra i morgen torsdag er jeg igen i butikken i Vestergade i sorø... OG på bloggen OG på facebook... du vil nok præsenteret for en masse ting og tanker, oplevelser og erfaringer fra vores tur den næste tid... der sker en masse, når man sådan hiver en måned ud af hverdags-kalenderen og tager rygsækken på og ungerne og manden i hånden og tager om på den anden side af jorden...
Hvis du skulle have lyst til at læse den blog vi lavede, mens vi var afsted.. så er du mere end velkommen til at kigge ind på http://www.fogholt.blogspot.com/  der ligger dagbog fra turen i år, men hvis du kigger længere tilbage vil du også kunne finde bloggen fra sidste år, hvor vi også var afsted. Jeg glæder mig til at se dig igen i butikken... husk der en trailer-salg i Sorø på lørdag... mere info følger... jeg vil lægge mig til at sove nu!! Mvh Birgitte (ps: billederne her er fra Mai Chau, en smuk minoritetslandsby i bjergene i nærheden af Han oi)