torsdag den 17. maj 2012

endnu et blødt punkt...

 Jeg har en hel del notesbøger... det er en fantastisk opfindelse, og der er ALTID plads til én til....

 Her er ferienbogen fra Vietnamturen sidste år .... fyldt med noter, billetter, små historier, billeder, tegninger og minder...

 Her er kattebogen... det er en arbejds-notes-bog... der er idéer, klippe-klistre ting, mønstre... og meget meget lange lister over, alle de skønne ting jeg vil sy.....
 Her ser du masking tape i brug ;-) og uglen finder du på stof og stils-hjemmeside, hvor du gratis kan hente dig en kopi af mønstret... den er skøn... Begge mine unger har syet en ugle hver i filt. Det er et godt hyggeprojekt, hvis dine børn også kan lide at nørkle med den slags...

 Feriebøger er en ting vi bruger meget vores familie... ok, det er jo nok mest ungerne og mig, der gør det.. .... Uh.. det er gode oplevelser at læse og kigge på igen og igen.. mine børn laver altid feriebog, om det er en tur i sommerhus, en tur rundt om søen..eller en tur til udlandet. De holder også af at læse om og genopleve de ting de har set og hørt... Vi fylder bøgerne op med små hisorier, om hvad vi har oplevet, og kryderer det med billetter, tegninger og fotos af alle oplevelserne...

Her er den nyeste notesbog.... Ordning&reda, skønt kontorartikel-firma... spændt på, hvad den kommer til at indeholde....