søndag den 18. september 2011

Regnfuld søndag










Der er forskellige blogs jeg følger med på ind imellem... det er sjovt at se, hvad folk skriver om... jeg kender ikke de personer, hvis blogs jeg læser...måske kender du heller ikke mig, men læser med alligevel... det er meget forskelligt, hvad og hvordan folk skriver.. eller blogger som det vel egentlig hedder.. Mange blogs er meget personlige.. jeg bryder mig faktisk ikke om alle de reality shows, der er i tv.. blogs er vel på en måde det samme.. men så alligevel ikke.. for her bestemmer folk jo selv, hvad de vil dele, og vi vælger selv, hvor meget vi vil læse.. ofte lægger folk billeder ind af deres aftensmad, en kage eller den slags.. jeg følger flere kreavtive damer, som har nogle skønne blogs.. når det kommer til mig selv, tænker jeg... ville nogen synes, at det var interessant at læse om min kat? Eller lign.. jeg ved det ikke.. måske er de fleste der læser mig blog, nogle der kender mig??? Igen.. jeg ved det ikke.. men du har ihvertfald ALTID muligheden for at læse det du vil, og springe resten over... og her kommer et par regnfuld-søndagsbilleder fra en sløv familie med brændeovnen tændt, to sovende katte og en hund.. et forsøg på at bage flap jacks som müslibar... en familie som snart sidder med tæpper og popcorn i sofaen og en film på dvd-afspilleren...