mandag den 14. marts 2011

Kreative knapper...

Noget af det gode ved januar og februars stilhed sammenlignet med julens travlhed plejer at være, at jeg får den vildeste energi til at lave alt muligt kreativt, fordi jeg ikke har haft tid til det længe... denne gang har jeg oveni købet holdt ferie i Vietnam i en hel måned... fyldt med oplevelser og nye indtryk... det gør kreativiteten endnu større... jeg fandt disse knapper i en lille butik, der turde gøre noget ANDET end alle de andre... (det skal siges at butikkerne i Vietnam alle handler med det samme.. 10 butikker med en slags varer og så 10 andre med en anden slags varer o.s.v.) men hende her, hun havde lavet sin helt egen stil.. sej butik.. fylde med disse herlige knapper, og i hundredevis af fine blomsterbrocher, der hang ned i fine bånd... jeg er mere end klar til at gå igang....