torsdag den 3. marts 2011

Hjemvendt fra Vietnam

Åhhh hvor var det svært at finde ét enkelt billede, der beskriver en så oplevelsesrig tur... men her er under alle omstændigheder ét... (der kommer nok flere senere...)

Jeg må bare tilføje at lige bag palmerne, var der den smukkeste sandstrand.. Jeg er netop hjemvendt fra en skøn ferietur med min mand og mine to børn. Vi har revet en måned ud af kalenderen og rejse fra nord til syd og fra syd til nord i Vietnam. På turen har vi både boet på "Backpacker"-hoteller, 4stjernede og privat.. vi har oplevet nye ting hver dag... vi har fløjet, kørt med busser og i taxaer.. sejlet på mange forskellige både, set vandfald og grotter, spist alverdens mærkelige og anderledes typer mad, lige fra friturestegte blomster over helstegt fisk, fyldte krabber til frikadellesuppe og is, der smagte af ristede løg... vi har set dukketeater i vand, min datter har dykket med flasker for første gang og så i det smukkeste koralrev ... og min søn har snorklet samme sted, begge vildt begejstrede...

Vi har nydt oplevelserne og at være sammen 24timer i døgnet i over 30 dage.. hvor er det velsignet at have den mulighed... Ungerne er allerede begyndt at spare sammen til næste tur :-)

Fra i dag har jeg så været lidt i butikken, men er tilbage fra i morgen på fuld tid... jeg skal lige bruge et par dag til at finde rundt i alle de nye dejlige sager, der er kommet, mens jeg var afsted. Det ser ud til, at der er rigtig meget lækkert nyt!! Jeg vender straks tilbage med mere info om de nye forårsvarer her på bloggen...

Jeg glæder mig til at se jer alle sammen igen. Jeg håber, at I har haft en god vinterferie..