mandag den 9. juni 2014

Civil ulydighed

Ønskefrøen nåede at blive nævnt på P4sjælland, komme i dagbladet/sjælandske og på forsiden af sn.dk , fordi jeg valgte at holde åbent på Grundlovsdag. Jeg gjorde det, ikke fordi jeg ikke respekterer grundloven, eller at vi fejrer den. Jeg gjorde det, fordi en masse mennesker havde valgt at lægge en masse arbejde i et kæmpe arrangement i Sorø midtby. Fordi jeg meget gerne bakker op om sådanne initaivrige mennesker. Fordi jeg hilser alle velkommen til Sorø, og glæder mig hver gang, der sker noget dejligt og interessant i vores hyggelige by . Fordi jeg mener, at det er vigtigt, at vi bør gøre, hvad vi hver især kan for at bevare Sorø som en indbydende og oplevelsesrig by til glæde for både store og små, unge og gamle.   Har du lyst til at kommentere eller læse, hvad andre har skrevet, så synes jeg, at du skal kigge ind på Ønskefrøens side på facebook. Tak til alle, der bakkede byen op. Tak til alle I, der kom med jeres fine biler til glæde for så mangetak til jer, der kom og besøgte Sorø. Vi glæder os til at se jer alle igen. Mvh BirgitteØnskefrøen (ps. Jeg havde ingen ansatte på arbejde den dag. Jeg passede selv butikken)