tirsdag den 11. februar 2014

Nørd...

IVi er netop kommet hjem fra en dejlig vinterferie i Berlin.. så det kommer jeg til at skrive en del om den næste tid.. her bare lige et kreativ-nørd-billede af nogle af de godter, jeg fik købt med hjem... tænk hvor skønt det er for sådan en som mig at vade rundt fra den ene lille special butik med dims efter den anden... i dag var vi så endelig i "Boesner" en KÆMPE STOR  art-supply butik. Min datter og jeg gik rundt med stor fornøjelse og så og pillede i al verdens kulstifter, artlinere, gaffatape, tykke og tynde tusher, blæk og.. og.. jeg kunne blive ved.. SÅ føler man sig virkelig som en nørd. (Sjovt nok var der indrettet en hyggelig "stue" med kaffeautomat ved siden af indgangen... der sat min søn, min mand og min mor og ventede;-) psstt.. h is du også er en skrive/tegne nørd så har de en webshop:-)