torsdag den 18. juli 2013

iPad problems

Jeg forstår det altså ikke helt... Jeg købte jo denne iPad, så jeg lettere kunne blogge, instagramme og opdatere oftere... På en eller anden måde er det bare blevet SssÅååå langsom først at skulle tage kameraet (selvom det er digitalt og IKKE med filmrulle som før i tiden) så taget et billede, så tage kortet ud og stikke det i pc'en og uploade, finde bibliotek osv... Vi er vant til nu at kunne tage fotos direkte og smække dem online med det samme via mobiltelefonerne... Så iPad til mig også... Men det er ikke lige til.. Men mon ikke jeg får det lært? Nu har jeg da i hvert fald fået styr på instagram og fået fundet ud af, hvordan jeg får gemt billederne på ipad'den også.

Jeg synes så bare, at det er ret irriterende, at det her blogger ikke kører som på pc. Jeg kan fx ikke skrive , hvor jeg har lyst. 

Anyway ... Her ser du et instagram billede af nogle af de skønne skønne vaser, jeg MÅTTE eje, da vi var på sommerferie i det nordjyske i sidste uge. Jeg faldt tilfældigt over et dejligt keramik værksted i Lønstrup. Keramikeren hedder Kari Gielbenhausen og laver noget helt fantastisk farverige og skønt rustikt keramik. Find hende på instagram også.