søndag den 24. marts 2013

Tusinde tak

Af hjertet tak fordi I gav os sådan en dejlig fødselsdagsuge hos Ønskefrøen. Det var helt fantastisk. "The great ones", tak til alle vores skønne kunder... voksne som børn. Jeg er meget taknemmelige for, at I igen og igen kommer og handler hos os og er med til at bakke op om, det arbejde vi laver i butikken, de varer vi har valgt/ og også I har været med til at vælge, skal ligge på hylder og hænge på bøjler midt i Sorø by.

Uden jer, var vi intet. Alle mine idéer og tanker, handlinger og kreative evner får plads til at komme ud, og bliver taget godt imod. Tak fordi I altid er så søde og rare at have på besøg i butikken. Vi glæder os hver dag til at nogle af jer kigger ind. Tak for de rosende ord I ofte kommer med til både "mine pige" og mig. 7år har jeg indtil videre fået lov til at være en del af bybilledet i Sorø. Det er jeg meget stolt af.

(... og så er det da også rimeligt sejt, at vi også har ret mange kunder fra Slagelse, Ringsted, Dianalund, Stenlille, Fuglebjerg, Glumsø, Næstved... for at nævne et par stykker...)