torsdag den 1. november 2012

Designernisser på loftet d.1.dec.


Børn kan være virkelige kreative.. og det skal vi værne om og rose dem for.. derfor har jeg i tankerne at afholde et julemarked, hvor det er børn, der har standene. Oppe på mit hyggelige loft i den nye butik...

De skal være "designernisser på loftet", det bliver d.1.dec. fra kl.10-15, der er iøvrigt juletræstænding i Sorø denne dag, så der kommer RIGTIG mange mennesker i byen den dag.Jeg søger derfor 5-6 børn, der kan noget kreativt.. sy, strikke, male,lave julepynt, lave armbånd, smykker .. hvad ved jeg.. det eneste krav der er, er bare, at deres "produktion" skal være så fin, at der er andre voksne end deres egen mor og bedstemor, der vil eje den. :-) de skal ikke give noget for at have deres bod på loftet, og jeg skal nok sørge for borde og stole til alle. Hvis du mener at have en interesseret derignernisse, så skriv til mig på info@onskefroen.dk TAK!