tirsdag den 11. oktober 2011

Pakkekalender

Der er et hav af nye spændende viskelæder på vej til butikken i denne uge. VIL DU HAVE DEN LETTESTE PAKKEKALENDER NOGENSINDE??? Så kom og køb til hele pakkekalenderen på én gang 24stk. Så giver jeg dig GRATIS 5 ekstra viskelæder med, så der er 2 viskelæder til hver søndag i advent og et ekstra til juleaften! Bestil evt. via mail, så de er klar, når du kommer. (Hvis de skal være pakket ind koster de 30kr oveni) Mail: info@onskefroen.dk




Der findes et kæmpe udvalg af disse skønne skønne originale viskelæder fra den japanske fabrik IWAKO. De er giftfrie, hvilket jeg synes er meget rart at vide, når nu børnene leger så meget med dem.

Forleden på vej til skole, spurgte min 6årige søn mig.. "Mor, stjæler julemanden?.. eller tryller han bare?"... hmmm.. jeg blev enig med mig selv om, at der jo er to muligheder, og svarede, "han har jo et værksted, hvor nisserne laver en masse af de ting, som I ønsker jer, og så må nisserne og julemanden som de eneste jo gå ind i min butik om natten, og hente ting til pakkekalenderen.".. det var forklaring nok for ham... og det er det samme jeg siger til børn, der kommer i butikken og forundret siger "hov mor se!! Det er xx, som jeg fik i pakkekalenderen!", inden mor kan nå at svare, så fortæller jeg børnene, hvordan det fungerer i min butik om natten ;-)