søndag den 21. august 2011

Bogindbinding





Jeg ved godt, at I sikkert allerede har klaret det med at binde de nye skolebøger ind... men jeg vil bare lige vise jer, hvordan bøgerne kan laves lidt anderledes... jeg har bundet Marie og Mads´ bøger ind med papir fra RICE (fra Ønskefrøen) og Blafre (fra Bellis) og så noget forskelligt gavepapir fra skuffen. Ungerne synes, at det er sjovt at være med til at vælge papiret, og det holder faktisk ret godt. Sørg for at det er tykt gavepapir du vælger, hvis du vil bruge gavepapir. Alternativt kan man bruge et lag cellofan udenom, hvis gavepapiret er tyndt. Eller hvis man vælger noget fra et blad eller reklame fra et blad. Det sjove tape, jeg har brugt udenpå Mads´ bog, er er slags malertape, bare i en fancy udgave. Der er uendelige muligheder med det tape..... ja undskyld ;-) nu er jeg lidt papir-klippe-klistre-nørdet igen... !!! Idéen givet videre!!