mandag den 23. maj 2011

Netbutik?


Jeg ved godt, at det er mest, fordi jeg har god tid nu, hvor der ikke konstant vælter nye varer ind i butikken... for en kort bemærkning... men jeg kan ikke lade være med at overveje at genåbne Ønskefrøens netbutik... Jeg siger til mig selv, at det skal være på et lavere plan, og IKKE med alle varer, som findes i Ønskefrøens fysiske butik. Jeg tænker mere, netbutikken som en slags åben Ønskefrø-bog, hvor interesserede kan orientere sig lidt om, hvad det er butikken står for, og hvilke varetyper, der er at finde på hylderne. Et alternativ til en flad annonce i avisen. En mundsmag af en pose fyldt med blandet slik :-) Selvfølgelig skal det være muligt at handle på netbutikken, det er klart. Alle varer kommer bare ikke til at være tilgængelige... hvis man vil hele udvalget, så må man i den fysiske butik...



Posted by Picasa