onsdag den 12. januar 2011

RICE!


Dér stod jeg, for Gud ved hvilken gang, hos Plint på Købmagergade, og nød alle de skønne varer fra RICE. Jeg ææælsker dem.. jeg købte en masse og på vejen hjem, kom jeg til at tænke på.. at de da vist ikke har en forhandler i SORØ.. så.. jeg ringede.. og de var interesserede :-) SÅ nu er der kommet et HAV af RICE ting. DE ER BARE for fine.. en kunde kom ind og kiggede på varerne og kataloget i sidste uge, da jeg ved ved at bestille hos sælgeren... og hendes kommentar var "det er da vist typisk dig, med alle de sjove og anderledes ting.." og JA!! det ER det! Jeg håber, at I kan lide det lige så godt som jeg... FOR der er MANGE fine ting.. og jeg kunne ikke lade være med at bestille lidt til mor også...
Der er kopper, tallerkener, skåle til maden, dinosaurs til legen, sjove kagelys til festlige kager, madkasser til børnehaven, skeer, gafler, kopper til både store og små, paptallerkener og krus til fødselsdagsfesten og meget meget meget meget mere... jeg vil ikke love, at jeg kan nå at pakke det hele ud i denne uge, men jeg vil gøre et forsøg...