søndag den 19. december 2010

TAK!

Så er vi nået til den 4 søndag i advent. For at være sikker på at huske at nå det, vil jeg allerede nu ønske dig og dine kære en rigtig hyggelig jul fyldt med nærvær og samværd på kryds og tværs af familier og venner. Jeg håber, at I alle får et rigtigt godt og oplevelsesrigt 2011. Jeg vil samtidig takke jer alle for alle jeres besøg i butikken i årets løb, glade ansigter, når vi mødes på gaden, sjove historier og jeres dejlige børn. Jeg synes, at det er rart at have både jer og jeres børn i butikken, hvor jeg håber, at I alle føler jer hjemme og nyder at gå på opdagelse her.

Jeg vil gøre alt, hvad jeg kan for fortsat at have en spændende og alsidig butik for store og små børn. Egentlig var butikkens "slogan" i begyndelsen "Sorøs børneunivers", DET vil jeg rigtig gerne være, eller en salgs Aladins hule, som en kunde forleden sagde. Tak iøvrigt også for alle jeres gode tilkendegivelser omkring butikken og de ting, jeg har valgt at lægge på hylderne. HUSK at I altid er mere end velkomne til at komme med gode idéer eller ønsker til tøj og legetøjs- mærker eller andet, som I kunne tænke jer, at jeg skulle forhandle. Villervalla er faktisk et mærke, som jeg har fået ind i butikken, fordi en kunde gjordemig opmærksom på, hvor dejligt det er. (tak Laura!)
Ha´det nu rigtigt godt, pas på hinanden, giv et par ekstra knus hver dag, og værdsæt jer selv og jeres børn. Kh Birgitte