tirsdag den 3. august 2010

Tak for i dag...


Tak for i dag... jeg er overvældet... i dag var min første dag i butikken efter 3 ugers ferie.. jeg tænkte, at jeg kunne bruge formiddagen på at tulle lidt rundt og falde lidt på plads i butikken efter 3 skønne ferieuger med familie og venner... jeg skulle lige støvsuge og ordne lidt hist og her... men det skulle jeg så ikke.. for I kom lige forbi... skønt at være tilbage... jeg fik kun støvsuget lidt ved 12tiden, og spist en halv mad ved 14tiden.. drukket lidt vand ind imellem og ellers havde jeg kunder hele dagen.. TAK, fordi I kiggede ind og gjorde min første arbejdsdag travl og hyggelig. Og TAK for tålmodigheden med min mangel på kasseapparat!! Det lykkedes! ... jeg fik også klaret at pakke en del fine gaver ind, selvom det tog et stykke tid med den første.. tænk man sådan kan komme ud af træning med den slags.. Jeg er kampklar igen i morgen... Vi ses!